Vše o nákupu
CO UMOŽŇUJE DRUHOTNÉ LICENCE PRODÁVAT?
Právo prodávat software je v rámci čl. 4 ods. 2 Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2009/24 / ES o právní ochraně počítačových programů, který stanovuje, že se právo na šíření (další převod) počítačových programů v rámci EU vyčerpá při prvním prodaji licence.
Soudní dvůr Evropské unie rozhodl ve svém rozsudku "Právní ochrana počítačových programů - Uvádění licencí k použitým počítačovým programům stáhnutým z internetu na trh" z 3. 7. 2012, že obchodování s licencemi je v rámci Evropské unie legální a teda neplatí ustanovení licenčních podmínek. Rozhodnutí evropského soudního dvora platí pro software v jakékoliv formě, tzn. jak pro CD, DVD, tak i pro on-line verze.
Jak je možné že se jedná o tak nízkou cenu?
Odkoupením nevyužité licence/CD-klíče se ušetří až 60% z původní ceny.
Je to legální licence/CD-key Microsoftu?
Ano, jedná se o GENUINE – OEM, RETAIL původem od partnerů obchodu Microsoft. Každý zákazník obdrží unikátní CD-key daného produktu, nikdo další jej nezíská.
Jak je rychlé doručení?
Vaši uhrazenou objednávku doručíme do 24hodin na emailovou adresu, obvykle dříve. (viz. obchodní podmínky)
Veškeré produkty se snažíme doručit do 15 minut od obdržení platby. Bohužel některé produkty objednáváme na míru přímo u dodavatele. V zásadě tyto ostatní produkty doručujeme v den objednání, nejpozději však do 48 hodin.
Občas se stane, že zpráva bohužel spadne do spamu, doporučujeme tedy vždy po nákupu kontrolovat složku spam atp.
Jak rychle musím aktivovat licenci?
Na každou licenci se vztahuje standardní záruka 30dní od data dodeje, je tedy doporučeno aktivovat co nejdříve.
Nedorazil mně E-mail s CD-key/licencí
Zkontroluj prosím složku se SPAMem, někdy se stává že tam může E-mail zapadnout.
Instalace zakoupeného software/programu
K elektronické distribuci E-mailem jsou přiloženy pokyny kde program stáhnout.
Platební možnosti
V současné chvíli je dostupná platba bankovním převodem na účet .
Případná reklamace licence/CD-klíče
Pokud se vyskytne nevalidní licence/CD-klíč, bude potřeba pro reklamaci screenshot/fotka chybové hlášky při aktivaci a popis události.
Potřebné data zašlete prosím na email E-shopu, nebo se domluvit o postupu reklamace na online chatu.
V případě že by náhradní zboží pro reklamaci nebylo dostupné nebo se nedosáhlo funkčního plnění, eDistribuce.cz vrací peníze na základě záruky pro každý obchod.